fredag, juni 04, 2010

Verdens tøffeste bil har parkert her

Denne bilen stod på ønskelisten leenge før Linus en gang ble født og planen var at han skulle få den til 1 årsdagen, men der kom jammen snille gode "tante" Marit oss i forkjøpet og ga den til gullet til navnefesten. Den er selvsagt kjøpt på min o store favorittbutikk Mitt Rom, men de hadde den ikke inne da navnefesten var i mars, så vi har ventet i spenning frem til i går da den endelig kom!! Det var selvsagt ingen grunn til å være utålmodig siden Linus-gullet er for liten til å bruke den på en stund enda, men den er bare så rå at jeg ikke klarte å roe meg før den var i hus :) Den gjør seg nemlig fint som pynt også, jeg vurderer til og med om den skal få stå i stuen på utstiling!

Når jeg først var på Linus sitt rom for å ta bilder, knipset jeg interiørbildene jeg lovet å blogge for en stund siden ogå.. Er ikke helt ferdig her enda, men fornyelsene får vi heller ta etterhvert.

 
 Den røde kassen fant jeg på et loppemarked i høst, hadde egentlig tenkt å male den, men syntes V'en (selv om det står for vinmonopolet som ikke er så veldig barnevennlig) er så fin, så får meg ikke til å gjøre det.
 
Jeg er så fornøyd med disse hyllene fra Sebra, syntes de er superfine og er kjempeglad for at vi valgte dem. Og så bilen igjen da, sjekk den tøffingen! Hihi...

2 kommentarer:

Solfrid sa...

Så stilig BIL!! den va rå-tøff:) Kan tenke med Linus vil elske dennår han blir litt enldre. Og btw, somemrposen din er ferdig, så kanskje det er tid for eit lite treff?? Kose dere i Sola i dag:)

Unknown sa...

Verdens snillaste tante Marit :) hehe... men da va no heilt på sin plass :)