tirsdag, juni 29, 2010

Stuen vår















Som jeg har nevnt tidligere har stuen vår gjennomgått en liten forvandling i det siste.. I tillegg til nytt gulv og spisebord har vi også fått en ny tv-benk-skjenk-løsning (mest passende beskrivelsen jeg kunne komme på..). Vi har en slags L-formet stue som jeg syntes det har vært vanskelig å møblere. Tidligere stod det et høyt vitrineskap og en lav tv-benk på denne veggen, altså ikke den mest optimale løsningen. Siden vi har så mange vinduer og dermed lite veggplass i stuen har det vært lite (ja faktisk nesten ingenting) pynt og bilder her inne, så derfor er det ekstra stas å ha fått noen hyller å pynte på nå.


















Bildelist er blitt en stor favoritt her hjemme nå som vi har
så mange fine bilder av Linusgullet som må vises frem!


 
Mini-orkideer fra plantasjen


















Iitalla er en absolutt favoritt. Fint finsk design :)















Sånn ser det ut fra kjøkkenet mot stuen..

Ønsker dere har en finfin kveld! Hyggelig at du kom innom :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Hvor har du kjøpt TV-benken din? Den var utrolig praktisk og fin!!

Minimenina sa...

Heisann!

Den er fra IKEA, det er tre moduler som er satt sammen. Tror de heter BESTÅ om jeg ikke husker feil..

-Kristin

Anonym sa...

Hei! :)
Set jo at dette innlegget er gammelt, men jeg er allikevel nødt til å spørre hvor du har fått tak i den tv-benken? :)

Minimenina sa...

Den er fra IKEA :)

Anonym sa...

Kjempefin stereobenk-løsning. Jeg har samme fasong p stuen min, og har akkurat slike møbler som du hadde før :-) Nå vil jeg ha nytt, og så akkurat etter noe slikt som dette! Hvor lang er den? Er det tre moduler av FRAMSTÅ serien du har brukt?
Ser du ikke har ben på den. HERLIG! Hener den godt på veggen?

Mvh Lise