torsdag, mars 24, 2011

Filtkuler i lange baner og award


Filtkuledilla vil ingen ende ta her i huset.
Nå har jeg visst begynt å bygge tårn av dem. Jaja, kanskje vi når taket en dag...


For litt siden fikk jeg en hyggelig award fra søte Miriam med den fine bloggen Miriams paradis.
 Har du ikke besøkt henne enda, bør du absolutt ta turen innom. Tusen takk, Miriam!

Jeg vil sende denne awarden videre til:

Bekkibjarnoll
JA(vel)NET
Bråkmakergata
Maluba
Cosmos


Snart skal jeg vise dere flere ting vi har shoppet for bryllupsgavekortene :)
(i bakgrunnen av kulene skimtes forresten den nye brødristeren vår fra Bodum)

So long!

5 kommentarer:

Høytrykk sa...

Fine, kule filtkuler! Og fin blogg! :)

Janet sa...

Heisann. Så moro da. Tusen takk!
Er det bare å ta imot og sende den videre eller? Da var det jo enkelt. Fint filtkiletårn ;)

Unknown sa...

Filtkulebordskånerene er i flittig bruk her, så skjønner deg godt :)
Takker så mye for award! :D
Ha en strålende kveld videre...

Unknown sa...

Herlig blogg!!

Unknown sa...

Så lang tid tok det før eg fekk kommt tebake te deg ja...
Prioriterer vekk bloggen litt for sukurs for tida :o)

Så stilig med betydningen av bloggnavnet ditt da!
Du har vore litt rundtom du og ser eg. KJEKT ja.

Masse fint i filtkuler forresten og grattis med velfortjent award :o)