lørdag, januar 08, 2011

Barnerom

Nib's januarutfordring er barnerom og her er mitt bidrag:


Jeg har vel vist det meste av Linus sitt rom tidligere, men her kommer det altså igjen :)


Billampen ligger fortsatt øverst på gode-loppefunn-listen min..


Foreløpig er det plass til de fleste av klærene hans i kommoden, 
men den må vel snart byttes ut med et skap. 
Tenkte jeg skulle se om jeg finner et jeg kan pusse opp når loppissesongen kommer i gang igjen :)



Planen var at det skulle sitte mange fugler i ulike farger å dingle med beina på skyen, men det er visst fortsatt bare disse to som sitter det. Kanskje på tide å svinge heklenålen igjen snart..?


Rommet er ikke så veldig stort og det er ganske smalt, så jeg har derfor valgt å ha hyller på veggen for å ikke ta opp all gulvplassen. Litt lekeplass må jo lille gutten ha :)



Hunden på den øde øyen er en radio og den gamle bilderammen er malt med tavlemaling.

Sånn ser altså barnerommet ut her hos oss, nå gleder jeg meg til å titte innom alle de andre fine barnerommene. Vil du også ta en titt? Da er det bare å klikke her.

Ha en fin lørdagskveld!





15 kommentarer:

Fjasevas Huset sa...

takk kjære deg:)
her går det sakte oppover med formen:)

for et lekkert barnerom! holder på å jobbe med ungenes rom her i huset også. mye i hodet foreløpig:)

stor klem fra meg

KROnPRINSESSENE sa...

Veldig fint barnerom. Helt etter min smak, så håper du blir plukket ut :)
Mange fine detaljer på rommet.
God helg videre.
Klem May Helen

Jeanette sa...

hei hei!

der er så morro med disse utfordringene for det dukker opp så mange nye inspirerende blogger, sånn som din! for det gutterommet var bare kjempe fint, elsker alle de søte detaljene! likte så godt de søte små heklede fuglene, tar du bestilling? legger meg til deg jeg så veien hit igjen ikke blir så lang!

velkommen til meg på besøk også!

klem klem

Hildemor sa...

så fint rom:-). Digger billampa, du var heldig som fant den:-).

Jeg holder på med minstemann sitt rom, så det er kjempekjekt med innspirasjon:-).
Klem Hilde

Vibeke sa...

Så flott! Digger fargene du har valgt. Det må være gøy å vokse opp i et sånt rom :)

vigdis sa...

*ah, så fint barnerom; det tror jeg min lille j ville likt supergodt! hjemme hos oss er jonathans rom et evig prosjekt, som aldri blir helt ferdig. men han trives som et uvær der inne, og det gjør jaggu meg jeg også:) fin søndag*

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefint! Imponert over at den lampen er funnet på loppis. :-)

SsSsS sa...

Fantastisk rom og FANTASTISK lampe :) Lykke til i utfordringen :)

i mitt lille rekkehus sa...

Tusen takk for tips, skal innom nettsiden du skrev og ta en titt:)

i mitt lille rekkehus sa...

Og kjempe fint gutterom forresten;) Koselig!

Marit sa...

Fint rom og fin blogg :) Kule fugler og veldig kul lampe.

Marit sa...

Fint rom og fin blogg :) Kule fugler og veldig kul lampe.

Bråkmakergata sa...

Så fint barnerommet er!!! :D

Fargebarn sa...

dette fommet er bare kjempefint. Liker møblene, og lekebilen ;), hylls du har laget. Og de fuglene var bare knallstilige. Sånne vil jeg også ha. Får vel lære meg å hekle. Er de vanskelige å hekle?

Tone sa...

Vi er to som ble knallmisunnelige på billampen her! ;) Sååååå kuuuuul :)

Nydelig barnerom som kan glede både liten og stor!!!!