lørdag, januar 22, 2011

KULt!

Før jul saumfarte jeg alt av butikker og det meste av nettbutikker på jakt etter filtkuler, men de var som forsvunnet fra jordens overflate. De få som hadde var enten utsolgt eller ville de ikke sende til Norge. 


 Jeg var så desperat at jeg til og med vurderte å lage filtkuler selv (for et prosjekt..)!
At jeg ikke tenkte på min gode venn eBay da, skjønner jeg ikke.. Men det gjorde jeg heldigvis her om dagen - og der fantes det filtkuler i alle himmelens farger til gi-bort priser!! 



Og nå, etter kun tre dager, er de kommet i posten. Jeg er overlykkelig og gleder meg som et barn til å lage noe kjekt av dem, men først må jeg sy en babypute.. Mer om det en annen dag :)

God lørdag, folkens!


7 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Gleder meg til å se hva du skal lage av de :)
Synes de var veldig dekorative der de oppholdt seg nå også jeg ;)
Kos deg!
Klem

Unknown sa...

Så kjekt at du endelig fant da!
Glede meg te å sjå ka du lage av de :o)

Håpe du har ei storveis helg

Fjasevas Huset sa...

så kule! de har jeg aldri sett før.. spennede å se hva du kan lage av disse. syntes de var fine som dekor også jeg:)

sykurs kan anbefales ja- gav masse inspirasjon og skaperlyst. lilletulla er superfornøyd med kjolen sin:) og mor er fornøyd med egeninnsatsen!

nattaklem fra meg

Anonym sa...

Hverken sett eller hørt om før. Spent på hva du skal lage

Unknown sa...

Så stilige bordskånere! Fint du deler gode ideer :) Jeg ønsker å lage en krans av filtkuler, men har samme problem som deg - hvor finner jeg kuler?! Har du link til hvor du bestilte via ebay? forhandler navn? greit å kjøpe fra en som andre har gode erfaringer med :) :)
-Marie-

Minimenina sa...

Her er linken:

http://cgi.ebay.co.uk/2cm-felt-balls-x25-PLAIN-grab-bag-assorted-colours-/280609536174?pt=UK_Crafts_Beads_CA&hash=item4155a1b8ae

Selgeren heter beansbeads og kan anbefaales på det varmeste :)

Unknown sa...

Tusen takk :) Da skal jeg hive inn en bestilling :)

Mvh Marie