mandag, februar 22, 2010

Øvelse gjør mester

 
Siden jeg ikke klarte å feste snoren rett på Linus sitt vognhjerte, måtte jeg prøve igjen. Denne gangen ble det et hvitt og lilla hjerte til Iselin. Har jo ingen jenter i vår familie, så når jeg lager "jenteting" er det hun som må ta imot :) Fikk ihvertfall til snoren denne gangen, så nå får jeg vel rekke opp igjen Linus sitt og gjøre det fint det også... Begynner å bli venn med symaskinen nå, har til og med lært meg å tre den! Det har jeg jo slitt med i mange år, så syntes det er litt av en bragd. Men syingen er satt litt på vent for øyeblikket - jeg har nemlig oppdaget amigurumis herlige univers! Så nå er det heklede kosedyr som står for tur. Holder på med en blekksprut og et mummitroll (måtte ha litt avveksling fra å hekle de 8 bena til blekkspruten..). 
Håper det blir like bra som jeg håper på, i så fall kommer det bilder :)

Ingen kommentarer: