søndag, februar 14, 2010

Babybesøk

 
 


I går var vi på babybesøk hos Anne Marie og Torgeir som fikk en liten jente fredag den 5. februar. Hun var ca 3000 g og 50 cm og utrolig herlig! Kan ikke huske at Linus har vært så liten (til og med enda mindre), selv om det kun er noen måneder siden.. De kommer nok til å bli fine lekekamerater for hverandre om noen måneder :) Lille jenten skal hete Iselin og jeg har sydd et dynetrekk til hennes brune Brio-vogn. Var mitt første prosjekt på symaskinen på leeenge, men gikk ganske greit syntes jeg.

 


Siden jeg var så godt i gang med maskinen, sydde jeg dette hjertet til Linus sin vogn også. Har en rangle inni, så han kan få leke med det når han blir litt større :) Plasserte snoren litt skjevt, men det er vel bare sjarmerende...

Ingen kommentarer: