fredag, mars 26, 2010

Rangle rangle

Nå er jeg for alvor blitt hektet på amigurumis! På bloggen der jeg fant mønsteret til mummien er det nå en konkurranse der man kan vinne kjempemange fine øyne til å feste på disse små skjønningene, sjekk den ut her. Det hadde nok vært lurt av meg å skaffe noen sånne øyne uansett, kan ikke ha store hekleøyne på alle dyrene.. Prøvde å finne på panduro i byen for litt siden, men dama i kassen så på meg som et levende spørsmålstegn og forstod ikke hva jeg snakket om.. Får vel heller ta meg en tur til stoff og stil snart, der skal de ihvertfall ha! Linus har ikke så veldig stor glede av dyrene enda, så foreløpig er det denne ranglen som er mest stas. Den er fylt med vatt og en liten rangleboks, og mer skal altså ikke til for å glede et lite Linus-barn :)

1 kommentar:

Vilja Redesign sa...

Kjempefine hekla dyr og rangler!! Den blekkspruten var nydelig!