torsdag, mars 11, 2010

Noen småprosjekt...

Min gamle settekasse har fått nytt liv. Den var i utgangspunktet rød (for å matche barnerommet mitt som var VELDIG gjennomført rødt/hvitt) og pensjonert for lenge siden, men ett par malingsstrøk og litt innpakningspapir senere er den klar for å ta fatt på nye arbeidsoppgaver! Ved å løsne bakplaten og trekke den med innpakningspapir, fikk den et helt nytt uttrykk. Skulle jeg bli lei det fine papiret (kan ikke tro at det kommer til å skje, men...) er det bare å rive det av og pakke platen inn i et nytt papir :)


Fant et superfint stoff i en restekasse på Åhlens for en stund siden som jeg ikke har fått brukt. Så mens jeg venter på et passende prosjekt for dette fargerike mønsteret har jeg trukket brilleetuiet mitt med det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er bare festlig jenta mi. Klart at rommet ditt var gjennomført. Hvem tror du var der å pusset opp i rødt og hvitt. Har jo gjort det samme no her i hjemmet mitt. Thihi!!
Du er flink og det er en stilig blogg du har.

Mamsen!!