torsdag, juni 22, 2006

En oppdatering..


Nå begynte det kanskje å bli på tide med en oppdatering her... Har vært nede i Bergen en tur fra den 6.-11. juni. Måtte i begravelse, men fikk jo en liten ferie på kjøpet som ikke var helt med i planene. Bergen imponerte stort med sol og pent vær hver dag (!!) og temperaturer over 25 grader:) Var deilig med litt sommer og ikkje minst å se familie og venner igjen. Var veldig kjekt å se Marcus og Kristopher (mine to nevøer) igjen, og eg merket som vanlig at det er mye jeg går glipp av når jeg er borte hele tiden. Men , men.. er vel ikke lov å klage på det, jeg har jo valgt det selv:) To herlige gutter er de iallefall!

Ellers ble det tid til en tur på besøk til tante Ellen på Glesvær og lørdagskvelden ble tilbragt sammen med Helle & co på forskningsstasjonen på Espegrend. Der satt vi ute i til langt på kveld og koste oss med grillmat og god drikke. Jeg overnattet der ute og kjørte hjem igjen tidlig neste morgen. Siste dagen var jeg bare hjemme med mamma, Bjørn og Marcus. Vi var en liten tur på lekeplassen og spiste stort sett is hele dagen. Vi så vel Elias en fire-fem ganger også, ja.. Festlig:)

Tok flyet hjem igjen i nitiden.. var veldig forsinket og jeg va litt redd et øyeblik at jeg ikke skulle komme meg opp igjen her, men det gikk fint!

Ble en liten nedtur å reise fra 27 grader og strålende sol i Bergen, til 1 grad og regn i Longyearbyen. Va kjipt et par dager, men så var det glemt..

I helgen jobbet eg i pub'en. Var kjekt å være tilbake der og, og kjente eg ble full av energi bare eg kom inn der:) Var på visningstur på Isfjordsafarien på lørdagen. Var helt vindstille og en utrolig fin dag å være på sjøen! Nydeli................

Ellers trives eg godt i min nye jobb og begynner å venne meg til 8-4 rytmen. Jada, livet er fortsatt Svalbard!

Ingen kommentarer: