onsdag, desember 15, 2010

Soverom


Soverommet begynner å nærme seg ferdig og denne oppfriskningen var jammen etterlengtet og et friskt pust! Tror det gjør godt for mer enn interiørhjertet også, for jeg syntes sannelig at jeg sover bedre her nå! Endelig har vi gått til innkjøp av nattbord fra Kartell og de står virkelig til forventningene. Vi kunne gjerne kjøpt de med tre hyller istedet, for de ble litt lav i forhold til sengen, men dette skal vi heller fikse med å kjøpe lavere ben til sengen. Nå gjenstår bare nye nattbordslamper, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken vi skal gå for... I utgangspunktet hadde jeg tenkt å ha svarte ledlamper fra IKEA, sånn at jeg kunne lese på sengen uten å holde svensken våken, men jeg tror de blir litt for spinkle. På min side står det nå en rød take lampe fra Kartell (som overhodet ikke passer inn) og jeg lurer litt på å heller kjøpe samme lampen i hvit eller transperent. Hva ville du gjort?


Pockethuset er designet av svenske Åsa og Emme Copparstad og er et morsomt lite hus, syntes jeg.


 Wallstickeren heter falling leaves og er fra fantastiske ferm living. Så fantastisk er de at med i pakken følger en liten fugl som har til oppgave å teste at veggen funker. Kanskje du ser den på det øverste bildet?


Dørene på garderobeskapet vårt var i veldig dårlig form, så de ble tatt bort og erstattet med to gardiner. Til stor glede for små gutter (og en stor svenske) i familien er siden på skapet malt med svart tavlemaling. Kjempegøy!

Litt flere ting skal få komme opp på veggene, men dette skal du få se en annen dag. I dag har svensken bursdag, så da blir det god middag og kake. Nam :)

See you!

3 kommentarer:

Carina Dale sa...

Ble fristet til en liten soveromsoppussing selv jeg nå. Forøvrig har jeg kjøpt pockethuset i julegave til en venninne av meg som nettopp har flyttet. De er jo så stilige ! Digger forøvrig bil lampen lengre ned på bloggen - misunnelig !

Bråkmakergata sa...

Digga de nattbordene!! Tavlemaling er gøy! Skjønner at de ble fornøyd med det altså!! :)

Gjesten sa...

http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=17&pId=1799

Butikken finner du på både Åsane Senter og Vestkanten.