tirsdag, november 09, 2010

Helgens fangst

Det var en hektisk start på lørdagens loppemarkedbesøk, vi møtte nemlig opp tidlig for å få med oss eventuelle godbiter i møbelavdelingen, men da vi kom inn viste det seg at vi hadde stått i feil kø (nips istedetfor møbler)


Vi fikk røsket med oss to "rømme-hjemmefra"-kofferter og hastet videre til møbelavdelingen. Denne saumfarte vi relativt raskt og med en krakk og et speil under armen bar det videre til lampeavdelingen. Det var da det skjedde (tror kanskje hjertet mitt hoppet over et slag da jeg så den), midt blandt 80-tallets messinglamper lå denne skjønnheten av en barnelampe å ropte på meg; 
Du, damen, jeg vil være med deg hjem!


 
Og gjett om den fikk! Loppemannen skulle kun ha 10 kr for den..10 kr! Er det mulig?


Denne kurven til å ha garn i fikk også bli med hjem. 

Speilet skal males og bli til en krittavle, mens krakken skal trekkes om og gis bort til en liten jente. Bildene sparer jeg til de er ferdig forvandlet :)

Håper dere har det fint der ute, her er det snø og det kan jeg like!

3 kommentarer:

Bråkmakergata sa...

Oioioi! Så mange fine ting! Likte spesielt godt billampen og den blå kofferten!!! :D Bra varp! :)

Vibeke sa...

Fy søren så mye fint du fikk med deg!!Heldige deg :)

Fargebarn sa...

Så mange fine ting du fant, og den lampebilen var bare rå! Helt utrolig rå! Heldig du!