søndag, august 22, 2010

Verdens beste Karlsson



Vi har feriert i Norge denne sommeren, nærmere bestemt Tromsø og Svalbard. Jeg elsker Tromsø, nesten så mye at jeg kunne tenke meg å bo der (til tross for at min far beskriver det som en by med 10 måneder vinter og to måneder dårlig skiføre...). Vi var visstnok veldig heldig og fikk oppleve noen av de fineste sommerdagene de hadde hatt i år og det var ærlig talt ikke mye å skryte av. Men vakkert, der er det! Og hyggelige mennesker finnes det mange av :)

 
Turen til Svalbard var en planleggingstur i forbindelse med bryllupet i februar. Vi fikk prøvesmakt menyen, forhørt oss om fotograf og musikere, sjekket ut lokalene (som vi har sett tusen ganger før, men likevel ikke husket helt...), ordnet barnevakt og sett litt på mulige steder å ta bryllupsbildene. I forbindelse med dette var vi innom Galleri Svalbard, som i tillegg til en vedig fin utstilling (bl.a. Kåre Tveter samlingen) selger artige småting. Der gjorde jeg et kupp på denne Karlsson klokken som foreløpig henger på murveggen i stuen, mens jeg funderer litt på om dette er den endelige plassen eller om vi skal ha noen dekorative bokstaver der istedet. At Karlsson er mitt fremtidige etternavn hører jo også med til historien :)

Håper dere har en fin kveld!

1 kommentar:

ABE sa...

Grattis med ny klokke. Den var utrolig flott og enda kjekkere ble det jo med den tilhørende historien.